服好き大学生の[歌詞・和訳]

洋服と洋楽に恋しています。私と同じ景色を見ませんか。

Zerb & The Chainsmokers - Addicted [歌詞・和訳]

The Chainsmokersの第6章が幕開け

 皆様こんばんは、Mitiaです。日付が変わり新年度が始まりましたね。年度末からのバタバタは何度経験しても疲れてしまうものです。と言っても社会人の皆様ほどではありませんので本当にお疲れ様です。新生活がスタートする方も多い中で数日前にリリースされたAddicted。(私の中でずっと)大人気なThe Chainsmokersと、Zerbというブラジル出身のアーティストのコラボみたいです。心地よいサウンドがかっこよすぎます。
 The Chainsmokersの第6章が始まるとのことで、彼らの新たなチャプターも非常に楽しみですね!

www.youtube.com

和訳

[Verse 1]
I'ma hit the club, throw it, throw it, throw it back
クラブに行ってはしゃぐの

When I look this good, I just wanna be bad
こんなに可愛いと、羽目を外したくなるものよ

I know you probably heard this but you never heard that
聞いたことあるようで聞いたことないでしょ

Did they tell you?
聞いたことある?

[Chorus]
I might be out my mind
頭がおかしくなっちゃう

Or I might be the reason you came in here tonight
今夜あなたがここにいる理由は私がいるからなのかな

It ain't no fun if you don't cross the line
あなたが一線を越えてくれないとつまんない

Come and get adic-dic-dic-dic-dicted one more time
また私に夢中になってよ

Show me how your body feels on mine
私の体に満足してるか教えて

[Drop]
(I might be out my mind)
頭がおかしくなっちゃう

(Or I might be the reason you came in here tonight)
今夜あなたがここにいる理由は私がいるからなのかな

(It ain't no fun if you don't cross the line)
あなたが一線を越えてくれないとつまんない

(Come and get adic-dic-dic-dic-dicted one more time)
また私に夢中になってよ

(Show me how your body feels on mine)
私の体に満足してるか教えて

[Refrain]
I'ma, I'ma, I'ma, I'ma, I'ma, I'ma
I'ma hit the club, throw it back, throw it back, back, back
クラブではしゃぐの

I'ma hit the club, I'ma, I'ma hit the club
クラブに行くのよ

Throw it back, back, back, back, back
我を忘れて楽しむわ

I'ma hit the club, I, I'ma hit the club
クラブに行くの

Throw it back, back, back, back, back
思いっきり楽しむわ

I'ma hit the club, I'ma hit the club
クラブに行くのよ

Baby, show you how, uh
あなたに教えてあげる

[Verse 2]
I'ma hit the club, throw it back, back, back
クラブに行ってはしゃぐの

Drinking skinny margaritas but that ass still fat
マルガリータ(※)を飲んでてもあいつのお尻は大きいまま

(※SkinnygirlのMargaritaという低カロリーで比較的健康的なお酒みたいです!)

Don't stand on the wall, motherfucker, work that back, back
壁に寄りかからないでよ、邪魔だから

Did they tell you?
聞いたことある?

[Chorus]
I might be out my mind
頭がおかしくなっちゃう

Or I might be the reason you came in here tonight
今夜あなたがここにいる理由は私がいるからなのかな

It ain't no fun if you don't cross the line
あなたが一線を越えてくれないとつまんない

Come and get adic-dic-dic-dic-dicted one more time
また私に夢中になってよ

Show me how your body feels on mine, on mine, on mine
私の体に満足してるか教えて

[Drop]
(I might be out my mind)
頭がおかしくなっちゃう

(Or I might be the reason you came in here tonight)
今夜あなたがここにいる理由は私がいるからなのかな

(It ain't no fun if you don't cross the line)
あなたが一線を越えてくれないとつまんない

(Come and get adic-dic-dic-dic-dicted one more time)
また私に夢中になってよ

(Show me how your body feels on mine)
私の体に満足してるか教えて

[Refrain]
I'ma, I'ma, I'ma, I'ma, I'ma, I'ma
I'ma hit the club, throw it back, throw it back, back, back
クラブではしゃぐの

I'ma hit the club, I'ma, I'ma hit the club
クラブに行くのよ

Throw it back, back, back, back, back
我を忘れて楽しむわ

I'ma hit the club, I, I'ma hit the club
クラブに行くの

Throw it back, back, back, back, back
思いっきり楽しむわ

I'ma hit the club, I'ma hit the club
クラブに行くのよ

Baby, show you how, uh
あなたに教えてあげる